FAQSearchLoginRegister
It is currently Thu Jan 18, 2018 1:40 pm

All times are UTC - 7 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
 Travis Kelce Jersey 
Author Message

Post Travis Kelce Jersey
Hei!

Vi skal på ferie en uke til Island i sommer Travis Kelce Jersey , og vi tenker å kontakte et bilutleiefirma for å skaffe oss en leiebil til turen. Jeg har noen spørsmål i den forbindelse, som jeg håper noen kan svare på!

1. Jeg syns det er kjekt å kjøre rundt og se meg omkring når jeg er ute og reiser. Men rekker jeg rundt ringveien på en uke - uten at det blir bare bilkjøring og stress?

2. Er det noen som kan vise veien til en guide på hvor lang tid det er i kjøretid mellom ulike steder på Island?

3. Dersom vi skal begrense oss litt, og gjerne å ta to regioner i Island a tre dager hver. Hvilke områder gir de største naturopplevelsene?

4. Noen tips til dagsturer til fots? (alt fra små avstikkere på en time eller to - og til mer eller mindre hele dagen på tur?)

5. Hvordan skaffer jeg meg en rimelig leiebil? Noen som kan anbefale et godt og sikkert bilutleiefirma?

Få med deg Blue Lagune, det var høydepunktet mitt fra da jeg var på Island!

Når det gjelder kjøreruter så bruker jeg viamichelin , den er veldig bra på rutebergning. Og når det gjelder leiebil så anbefaler jeg deg firmaet leiebilen.no

Jeg syns det er kjekt å kjøre rundt i leiebil og se meg omkring når jeg er ute og reiser. Men rekker jeg rundt ringveien på en uke - uten at det blir bare bilkjøring og stress?

Vi kjørte "ringveien" rundt Island i 2005. Tok fergen fra Bergen via Færøyene og Shetland. Leide en rimelig leiebil på Island 3. mai og kjørte ombord ferga 11. mai Spencer Ware Jersey , med andre ord cirka en uke.

Det gikk i grunnen veldig greit. Jeg tror ikke vi hadde ordnet med overnatting før vi reiste engang, men det gikk greit det også. Inkludert var vel tre netter i Reykjavik hvor vi brukte som base for et par av fossene og den Blå lagune.

Fri Dec 08, 2017 9:02 pm
Profile E-mail
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC - 7 hours [ DST ]